neděle 2. srpna 2015

Po dovolené

Dnes jsem se vrátil z dovolené. Jen co jsem po hodině vystěhoval auto, jel jsem do vinice.
Našel jsem ji téměř ve stejném stavu. Všude tráva, ze které výběhli zajíci a vyletěl bažant a trošku neučesaná réva od větru.
Ve srážkoměru kromě utopeného brouka bylo 8 mm.
Pochutnal jsem si na pár sladkých zrnkách takže předpokládám, že pro tento rok už padlí problém nezpůsobí. Opět jsem byl nadšený z toho jak málo stačí, aby si réva poradila sama.

Ve sklepě vrcholí přípravy na Malý Festival Autentických vín. Mám tam poslední vzorek připravený do lahve.
Jedná se o pinot blanc. Od září je v demižonu stále na hrubých kalech bez stáčení a síření.
Dnes jsem se rozhodoval jestli do lahve půjde s kalem nebo bez a na celé čáře vyhrál jemný kal.

Jak to dělám já

1 komentář:

  1. Ještě, že tak (s tím kalem). =) Samozřejmě se už těším na festiválek. =)

    OdpovědětVymazat