pátek 3. července 2015

Den poté

Dnešní teplé odpoledne přímo svádělo k návštěvě vinice. Prošel jsem ji celou. Sem tam jsem zaštípl dlouhý výhon a sem tam utrhl přebytečný hrozen.


Vinice po včerejším ranním podpůrném postřiku vypadá v rámci možností výborně. Vinice zvládá letošní vysoký tlak padí na výbornou .
Na obrázku je hrozen Vavřince do které zasahovala svým květem dlouhá tráva. Tsk vznikli ideální podmínky pro padlí a rostlina si s tím výborně poradila.

 Je celkem zábava vidět naživo schopnosti révy, zatímco vedlejší vinice smrdí drsnou chemií a rostlina žádnou šanci na svou obranu nedostane. 

Trošku starostí mi přidává slunce a teploty. Velká část kořenáčů je od slunce pěkně popálená a mají co dělat, aby přežili. Pěkný článek k tomuto tématu je opět na mém oblíbeném Galati.

jak to dělám já 


2 komentáře:

  1. Dneska brzo rano jsem podle tvych rad a doporuceni tez postrikal. Zatim vypada vinohrad dobre. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tož to je dobře, že výpadá dobře. Jaký byl postřik?

    OdpovědětVymazat